Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

ε ατε ρε καλοτζαιρούιν

Τελικά οταν δεν μιλάς κάθε τόσο με τον εαυτό σου αρχίζεις τζε μπαίννεις σε μια σαντανωσιά τζε μετά εν δύσκολο να φκεις...
Τον τελευταίο καιρό νιώθω ότι εν επικοινωνώ πολλά με μένα και το χειρότερο είναι ότι κάμνω κάτι που εν έκαμνα παλιά. Αφήννω ανθρώπους να επηρεάζουν την διάθεση μου..

Ας πούμε τωρά νιώθω τεράστια την ανάγκη να φύγω από όλους και όλα τα γνώριμα τζε να πάω αλλού, να περπατήσω σε δρόμους που δεν ξαναπάτησα και να δω πράγματα που δεν θα ξαναδώ..
Μια φίλη μου είπε οτι το να φεύγω από το πρόβλημα δεν είναι η λύση. Η αλήθεια όμως είναι οτι δεν υπάρχει πρόβλημα για να αρχίσω να αναζητώ την λύση. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ που είμαι μια απλή αχάπαρη κορούα χωρίς γνώσεις ψυχολογίας.

Υπάρχει απλά μια σαντανωσιά. Έτσι το ερμηνεύω...
Τζε εν απλά μια μεταβατική περίοδος , η λεγόμενη Before Summer Period (BSP) στην οποία εν ούλλα πιο χαλαρά, ο κώλος μας εν εσιει κάτσιμο τζε η διάθεση είναι συνήθως ανεβασμένη!

Γι αυτό τι κάθεσαι τζε μουρμουράς κόρη μου? Κάτσε οργανώθου λλίο, ξισκόνιστα δωμάτια σου, κάμε καμιά μικροανακαίνιση να νιώσεις πιο καινούργια, μαείρεψε για τους φίλους σου που αγαπάς, σύρε τζίνους που σου προκάλεσαν το παραμικρό δυσάρεστο συναίσθημα να παν τζε να μεν κανίσουν πέρκι επέλθει ηρεμία...

Εννά καλοτζερκάσει τζε εννα σου περάσουν ούλλα...!

2 σχόλια:

  1. Μην πτοείσαι ActionWoman! Επηρεαζόμαστε που τους άλλους όταν εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε άκρως ξεκάθαροι ή σίγουροι για ότι μας συμβαίνει τζιαι τούτο εν λογικό να γίνεται όταν υπάρχουν αλλαγές. Γι’ αυτό μην έσιεις έννοια. Είσαι δυνατή γεναίκα;-) Πάρε τον χρόνο σου τζιαι εν καλές οι αλλαγές…άλλωστε η διάφορά μεταξύ συνήθειας και τάφου, έγκειται μόνο στις διαστάσεις τους (–Εν ‘ναιν εγώ που το είπα πρώτη αλλά όταν θυμηθώ ποια το είπε θα το αναφέρω). Γι’ αυτό “action” ActionWoman!;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή