Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Φέρτε μου μανιτάρκα...

Εφτάσαμε αισίως στις 15/01/2010. Αύριο κλείω 1 μήνα δίαιτας τζε ήδη άρκεψα να νιώθω καλλύττερα με τα ρούχα μου. Αρέσκει μου τζε λλίο παραπάνω η φάτσα μου τωρά αλλά ο δρόμος εν μεγάλος ακόμα ώσπου να επιτευχθεί ο στόχος.

Εψές ήταν η νύχτα που τρώω τα σουβλούθκια μου τζε κάθε φορά κανονίζω να φκω με φίλους να τα φάω για να έσιει τζε παραπάνω action.
Επήαμεν σε μιαν ταβερνούα στον Αη Δομέτη τζε οι άλλοι θκυο επιάαν μεζέδες. Εν με επείραξε καθόλου τούτο γιατί τα σουβλάκια μου έξερα οτι εννά ταν πελλαμός. Επαράγγειλα τζε μανιτάρκα σκεπτόμενη οτι εν λαχανικά άρα τζε αθώα.
Έβαλεν μου 9(!!!) μανιτάρκα μες το πιατούιν. Που ευγένια αρώτησα τους άλλους αν θέλουν να πιάν. Εν εθέλαν (είπα τζε ενα ευτυχώς τζίντη ώρα) έτσι έφαα τζε τα 9 τζε τα σουβλούθκια μου μαζί. Νομίζω τελικά έφαα παραπάνω που τους άλλους α...

Μετά εν εμπόρουν να ταράξω που το πρήξιμο τζε αγκομαχούσα συνέχεια, αλλά άξιζε τον κόπο.

Τελικά άμαν είσαι πλάσμα του φαγιού, δίαιτα ξιδίαιτα πάλε εννα φάεις τα πλευρά σου..(απλά με άλλα φαγιά)..
Εξύπνησα σήμερα τζε πάλε λιγουρεύκουμαι μανιτάρκα. Μα τι έπαθα???

2 σχόλια: