Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Χριστούγενναααααααααααααααα!

Καλημέρα τούντην όμορφη Πέμπτη Παραμονή Χριστουγέννων που αλόπως μόνο εγώ δουλεύκω γιατί εν ήβρα τίποτε κίνηση μεσ’ τους δρόμους.
Τζε το μόνο που ακούω που το χάραμα (εχτός που τα Χριστουγεννιάτικα τραούθκια που παίζουν background) εν ότι «εν μέρα τούτη να δουλεύκουμεν ολάν?» «ούλλοι οι φίλοι μου εφκήκαν έξω εψές τζε εγώ μαυρολαώννουμαι» «έτον ο άλλος τωρά εμπήκε με την γαρίλλα μες το μμάτι, να δούμεν ήντα ώρα εστράφηκεν έσσο εψές, μόνο εμείς ετζοιμηθήκαμε με τις κότες» και διάφορα τούντου είδους.

Εμένα διακατέχει με μια ηρεμία μόνο και μόνο που ξέρω ότι σε λλίες ώρες εννά σχολάσω, εννά πνάσω τζε εννά έχω χρόνο να καταλύσω για λλόου μου...

Το ίδιο εύχομαι τζε σε σας, Καλά Χριστούγεννα τζε να έβρετε χρόνο για λλόου σας!!!
Μέι δε νιού γίαρ μπρνγκς ολ γιου γουόντ φρομ λάιφ!!!

3 σχόλια:

  1. αλοπως η δουλεια σου εν μακριά που τα καταστήματα γιατί τζιαμέ ήταν πίττα!
    άτε εννα ξεκουραστεις αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ρίτσα: εν τέλεια κέντρο η ευλοημένη...αλόπως ήρτα εγώ πολλά πρωί όμως... :(
    @Candy Candy: Εφύαν αλλά έχουμε second round τζε τούντην φτομάδαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή