Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Καλώσμε καλωσόρισα!

Γειά σας, γειά σας!

Ζω μια βαρετή μέρα στη δουλειά και αποφάσισα εφόσον διαβάζω τα μπλογκ άλλων και θέλω να κάνω σχόλια να κάνω κι εγώ ένα για να γράφω τα όσα έχω μεστην καρκιάν μου για να μεν την πιέζω τζε τζίνην την καημένη...

Για μένα πρέπει να ξέρετε ότι είμαι πολλά απλό πλάσμα, αρέσκει μου να σιέρουμαι με τα μιτσιά τζε παλαβά, είμαι αισιόδοξη, ξέρω ότι ούλλα έχουν τον λόγο τους που γίνουνται, αγαπώ την οικογένειά μου τζε τους φίλους μου, μπαίννω πολλά στα παπούτσια των άλλων πέρκι τους καταλάβω, έχω ακαταλαβίστικο χιούμορ πολλες φορές, λατρεύω τα ταξίδια τζε είμαι εδώ για να γράφω ότι μου κατεβεί!

Μόνο και μόνο που αυτοσυστήθηκα νιώθω πολλά ωραία!

Τα φιλιά μου και καλώσμε καλωσόρισα

8 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες τζιαι καλώς μας ήβρες!:-)
    Καλά γραψιμιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλωσόρισες στη μπλογκόσφαιρα και καλά γραψίματα άρεσε μου η αυτοπαρουσίαση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλωσόρισες. :)
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την * τζε ας μην καταλαβαίνω τα μισά* :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή