Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

Μιαν καλήν ημέρα άνοιξα το email μου τζε ήβρα email που τον εαυτό μου με ηλεκτρονική διεύθυνση Me, που μου έγραφε ονομαστικά:

Γειά σου, είμαι η διπλή σου προσωπικότητα. Στέλνω σου email γιατί δεν μπορώ να επικοινωνήσω διαφορετικά μαζί σου. Μεν ανησυχείς, απλώς θέλω να το ξέρεις. Μπορείς να επικοινωνάς από εδώ μαζί μου.

Φιλιά

Ο εαυτός σου

Μόλις το εθκιάβασα σοβαρά επήα να πελλοδείξω γιατί εσκέφτουμουν πότε μου έγραψα τζε εν αθθυμούμαι...
Μετά άρκεψα να πιάννω τις φίλες μου τηλέφωνο να τους λέω τι μου έγραψα πέρκι μου επιβεβαιώσουν ότι εν είμαι πελλή, κάποιες επιβεβαιώσαν μου το αμέσως, σε κάποιες άλλες επήρεν τους παραπάνω ώρα αλλά ανυγουέι..
Η αναστάτωση εσυνεχίστηκε για πολλήν ώρα επειδή έσιει τζαιρό που νιώθω να διχάζουμαι σε θκυό εαυτούς..
Ενοοείται ότι εν μου απάντησα (αν τζε εσκέφτηκά το) γιατί είπα ότι αν μου απαντούσα πάλε ήταν να πελλάνω τέλια.

Τελοσπάντων, άρκεψα να ρωτώ κόσμο πως μπορεί να έγινε τούντο πράμα και πως μπορεί κάποιος να μου κάμει έτσι σκέδιο φάρσα.
Ποτζί ποδά επεράσαν κάτι μέρες τζε εσκέφτηκα να ρωτήσω τζε τον ΙΤ της εταιρείας που δουλεύκω ο οποίος μου είπε το πιο απλό πράμα που τόσες μέρες εν το εχώρησε ο πανέμορφος μου νους. Ετσιέκκαρες τα sent messages σου κόρη μου?
Μπαίννω που λαλείς τζε βρίσκω το τζαμέ. Ναι, έφυεν που το δικό μου το email.
Ήνταλωις? Λαλώ του...
Άφηκες το πούποτε ανοιχτό ή έσβησε σου χωρίς να προλάβεις να αποσυνδεθείς καμιά φορά?
Εν θυμούμαι αλλά μπορεί...
Ε, απλά καποιος ήθελε να σου κάμει πλάκα...

Μα ποιός? Γιατί?
Εν ξέρουν τις ευαισθησίες μου τζε ότι είμαι πειραγμένο παιδί?
Πόσο πιο πειραγμένη να γινώ πιον? Α?

Γι αυτό τζίντο Log Out μεν το ξιάννετε ποττέ σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου